2010年3月2日星期二

隨筆

寫了很多比較serious的課題, 今天轉寫一些比較輕鬆的。

可能因為舊公司的工作環境比較緊張, 有些舊同事除了比較"爛口"之外(都是女生啊!),對身邊發生的事情都富想像力, 而且反應快, 當中包括大家常常接到的推銷電話。以下是一些值得記錄下來的電話對話....次次諗起都想笑:

推銷電話A: (推銷電話對白, 內容並不重要)

同事A: 我都好想聽你的銷售計劃啊, 不過我現在唔得閒, 因為我屋企火祝啊, 我要幫手救火, 我救完火再打比你啦......


推銷電話B:(估計電話對白)小姐, 我地係XX瘦身, 我地想搵你做修身代言人......
同事B: 下, 做代言人?我做左第二間的代言人啦, 唔好意思......
推銷電話B:(估計電話對白)小姐, 咁你做左邊間的代言人呀?
同事B:XYZ lor (註: XYZ乃舊公司的initial, 3個英文字, 冇咩人會識, 因為舊公司做B2B, US Tech firm)
推銷電話B:(無言)


推銷電話C: (估計電話對白)小姐你好呀, 請問你的身高是否XXXcm以下, 體重XXXkg以上, 又想減肥呢?
同事C: 我有厭食架, 唔洗減肥啦


哈哈哈......

沒有留言:

發佈留言